Uyumsoft eArşiv, ÇiçekSepeti’nin müşteri memnuniyetini katladı…

cicek-sepeti-e-fatura

 “iDönüşüm süreçlerinde, Uyumsoft’tan hizmet alıyoruz. Uyumsoft eArşiv’in sağladığı katma değer, hızlı aksiyon ile müşteri memnuniyeti, mali kontrol ve mutabakatta kolaylıktır; hayli yüksek aylık faturalama maliyetlerinin düşürülmesidir”

Finans Direktörü Gamze Hacaloğlu Harman
Muhasebe ve Finans Müdürü Gülay Yaşar

Uyumsoft eArşiv, Çiçek Sepeti’nin müşteri memnuniyetini katladı 

Ülkemizin online çiçek sektörünün lider ve öncü firması Çiçek Sepeti, eFatura, eArşiv gibi iDönüşüm süreçlerini Uyumsoft ile başarıyla yönetiyor.

Cicek-PDF

‘Uyumsoft eArşiv’ ile müşteri memnuniyetini katladıklarını açıklayan Çiçek Sepeti Finans Direktörü Gamze Hacaloğlu Harman ve Çiçek Sepeti Muhasebe&Finans Müdürü Gülay Yaşar, şunları söylediler:

“Çiçek Sepeti olarak, satış anında olduğu kadar, satış sonrasında da, müşterilerimizi memnun etmek en öncelikli hedefimizdir. Müşteri Memnuniyeti bizde çok önemlidir. e-ticaret alanında faaliyet gösteriyor olmamız sebebiyle, aylık fatura adedimiz hayli yüksektir ve bu faturaları e-arşiv öncesinde de digital ortamda oluşturuyorduk; ancak kağıt çıktı alınarak müşterilerimize ulaştırmak zaman kaybettiriyordu. Posta yoluyla yaptığımız gönderimlerde ise, gönderim süresine müdahale edemiyorduk. Nitekim e-Arşiv ile birlikte, hem kağıt fatura zorunluluğumuz ortadan kalkacaktı, hem de faturaları göndericiye çok hızlı ulaştırabilecektik. Dolayısıyla, bu proje bizi çok heyecanlandırdı. Uyumsoft eArşiv’in sağlayacağı en büyük katma değer, bize aldırabileceği hızlı aksiyon ile müşteri memnuniyetinin sağlamasıdır, Mali denetimlerde kolaylık gerçekleşirken; maliyetlerin düşürülmesidir” dedi.

Çiçek Sepeti, e-Arşiv uygulamasıyla öncü şirket oldu

e-Arşiv projesinin, şirket kültürüyle çok uyuştuğunu ifade eden Gamze Hacaloğlu Harman ve Gülay Yaşar, konuşmasına söyle devam etti:

“e-Fatura, e-Arşiv gibi süreçler, işlemleri dijital ortama taşıyor. Her şeyin internet üzerinden yapıldığı e-ticaret dünyasında, mali sorumluluklarımızın da internet üzerinden yönetilmesi fırsatını sağlamış olduk. Önümüzdeki dönemde, e-irsaliye ve e-ticarete uygun iade politikaları gibi daha fazlasını da bekliyoruz. Nitekim, yasal zorunluluğu 01.01.2016 olan e-arşiv uygulamasına, 2015 yılı itibariyle geçerek, Türkiye’nin sayılı şirketleri arasına girdik. Çiçeksepeti olarak, buna öncülük edebilmek, bize ayrıca gurur veriyor. Önümüzdeki dönemde de, yenilikleri destekliyor olacağız. Dönüşümün ve ilerlemenin gücüne inanıyoruz” diye açıkladı.

iDönüşüm süreçlerinde, Uyumsoft ile yola devam kararını verdik

 eFatura’ya geçileceğinin kesinleştiği tarihlerde birçok firma ile görüşme yaptıklarını anlatan

Gamze Hacaloğlu Harman ve Gülay Yaşar, şunları kaydetti:

“iDönüşüm süreçleri için görüştüğümüz firmalar arasında; hem küçük çaplı, hem büyük çaplı firmalar oldu. Bu süreçlerde bize hizmet verecek olan entegratör firmanın; değişimleri yakından takip edebilen, vizyon sahibi, iDönüşüm süreçlerinde söz sahibi, teknik desteği güçlü bir firma olması gerekiyordu. Uyumsoft A.Ş. ile yaptığımız görüşmelerde, bu güveni hissettik ve yola Uyumsoft ile devam etmeye karar verdik. Ardından, Uyumsoft ile projeyi hızlı bir şekilde yapılandırdık; bir çalışma takımı kurduk ve neredeyse günün her saati destek alarak başarıyla ilerledik. Projede takıldığımız her noktada, çözüm sundular. Teknik olarak bize destek olan Uyumsoft çalışanları, çok başarılı bir ekiptir. Ayrıca Uyumsoft bize; satış ile uygulama arasında farkların sürekli yaşandığı bir ortamda, satış öncesi bakış açısının satış sonrasında da devam ettiren firmaların var olduğunu göstermiş oldu. Takıldığımız bir çok noktada, satış bölümü konuya dahil olup çözüm sağladı. Bu açıdan da, Uyumsoft’un bizim için doğru tercih olduğunu düşünmekteyiz” şeklinde konuştu.

Uyumsoft olarak, Çiçek Sepeti ile ortak projede yer almanın mutluluğunu yaşıyoruz

Uyumsoft Proje Yöneticisi Tülay Baydarol, Çiçek Sepeti’nde başarıyla hayata geçen e-Arşiv projesine ilişkin şunları söyledi.

“Çiçek Sepeti ile 2013 yılında tanıştık. Gelirler İdaresi Başkanlığı (GİB)’in e-dönüşüm projeleri kapsamında kurumların hayatına giren ilk projesi e-Fatura oldu. Çiçek Sepeti, e-Fatura entegratörlük hizmetini alacağı kuruluşu belirlerken, alternatif kuruluşların sayısını tespitte, listesinin kalabalık olduğu bilgisini bizimle paylaşmıştı. Bu arada, Çiçek Sepeti’nin orta ölçekli bir bilişim şirketindeki kadar, bünyesinde bilişim kökenli uzmanı olduğunu ifade etmek isterim.

Sonuç olarak, bilişim bilincine üst düzeyde sahip olan bir şirket olarak Çiçek Sepeti, kendisine bu konuda partner olarak Uyumsoft’u seçmiştir. İlerleyen zamanda, e-Fatura’da Uyumsoft’la yaptığı çalışmadan kendi tabirleri ile ‘çok rahat ettikleri’ söylemelerinin ardından, e-Arşiv ve

e-Defter hizmetlerini de Uyumsoft üstünden sağlamaya karar vermişlerdir. Uyumsoft olarak biz de, Çiçek Sepeti gibi sektörünün öncüsü bir kuruluşla birlikte ortak projede yer almanın ve hizmet verebilmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

Çiçek Sepeti dünya pazarına açılmayı hedefliyor

 Çiçek Sepeti’nin kurucusu Emre Aydın, İstanbul’dan başka bir şehre çiçek göndermek istendiğinde, web dünyasında bir açık olduğunu fark edip, online çiçek dağıtım şirketi olan

‘e-cicek.net’u hayata geçirdi. Devamında yoluna, ciceksiparisi.com olarak devam etti. 2008 yılında ise şirket, bugünkü ismini alarak ciceksepeti.com olarak markalaştı. Türkiye genelinde anlaşmalı olduğu çiçekçi bayi sayısı 350’ye ulaştı ve bu güçlü network ile Türkiye’nin dört bir yanına, aynı gün içinde, çiçek teslimatı yapmaktadır. Yaklaşık 10 yıllık süreçte, ÇiçekSepeti çok önemli bir büyüme gösterdi ve Amazon.com gibi Türkiye pazarına girmek isteyen dünya lideri firmaların dikkatlerini çekti. 2014 yılında Bonnyfood ile marka şemsiyesini genişletti ve karlı bir yıl olmasının yanı sıra, saha terminali geliştirmesiyle yeniliklerle donandığı bir yılı geride bıraktı. Vodafone işbirliğiyle çiçekçiler ile tüm koordinasyonu bir aplikasyon üzerinden yapabilir hale geldi; tek tuşla siparişin hangi aşamada, nerede olduğunu da görerek, hızına hız kattı. Premium ürünlerle ürün yelpazesini genişleterek, VIP çiçek ihtiyacını daha fazla ürün çeşidiyle karşılamaya başladı. 2015 yılında Mediacat’in yaptığı bir araştırmada, Sevgililer Günü denince akla gelen ilk marka Çiçek Sepeti oldu. Ürün yelpazesini genişleterek; hediye kategorisinde de hızla büyümeye devam etti. Yalnız ‘özel günler’de değil; her günün bir kişi için özel bir gün olduğu varsayımı ile; mutlu etmenin adresi olma felsefesiyle de, her gün müşterilerinin yanlarında olmaktadır.

Çiçek Sepeti’nin gelecek hedeflerine ilişkin değerlendirmede bulunan Gamze Hacaloğlu Harman ve Gülay Yaşar, konuşmasında şunları ifade etti:

“Türkiye’de, online çiçek ve hediye sektöründeki lider pozisyonumuzu korumak ve müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetimizin kalitesini, her gün geliştirmek, öncelikli hedefimizdir. Yenilikçi, fark yaratan ve teknolojiyi takip eden bir marka olarak, kullanıcılarımıza maksimum hizmet ve kalite sağlamak, bizim için oldukça önemlidir. Yurtdışı piyasayı da, yakından takip ediyoruz. İş modelimizin, dünyada bir örneği daha yoktur, elbette dış pazar da bizim için çekici bir alandır. Planlamalarımız ve çalışmalarımız hızla devam ediyor, yurtdışı pazarı için “neden olmasın” diyoruz.” şeklinde sözlerine tamamladılar.