e-Fatura Başvuru

e-Fatura-basvuru-isimleri-adimlari

1 Mali Mühür İşlemlerigib-100  

 

2 Özel Entegrasyon Anlaşmasıuyumsoft 100  

  • Sözleşme >>
3 GİB Resmi Başvurugib-100  

4 Hesap Açılış İşlemleriuyumsoft 100  

  • Aktivasyon >>

 

  • Kullanıcı Yetki İşlemleri >>
5 Uygulama Yönetimiuyumsoft 100  

  • Uyumsoft Akademi >>

 

  • Eğitim Döküman ve Videoları >>

 

  • Müşteri Hizmetleri >>
  1. Mali Mühür İşlemleri

Mali mühür firma kaşesinin elektronik halidir. e-Fatura ve e-Defter uygulamasına geçebilmeniz için öncelikle mali mühür temin etmeniz gerekmektedir. GİB bu başvuru için 2 alternatif sunmaktadır.

Daha fazla bilgi için tıklayınız: Mali Mühür Başvurusu Nasıl Yapılır?

Mali mühür kurulumu: Mali Mühür Kurulumu Nasıl Yapılır?

  1. Özel Entegrasyon Anlaşması

Özel Entegratör Başvuru Adımları

  • Özel entegratör talebini içeren dilekçe
  • Elektronik Fatura Başvuru Formu ve Taahhütnamesi
  • Elektronik Mali Mühür Sertifika Sahibi Taahhütnamesi
  • Başvuru formuna şirket adına imza atan kişi veya kişilerin yetkili olduğunu gösteren şirket imza sirkülerinin noter onaylı örneği
  • Özel Entegrasyon Bilgi İşlem Sistem Raporu (BİS) ile birlikte Başkanlığa başvuru yapabilirsiniz. BİS raporunun içeriğine dair bilgiye “gov.tr” sitesinde yer alan e-Fatura Uygulaması Özel Entegrasyon Kılavuzu’ndan ulaşabilirsiniz.
  1. GİB Resmi Başvuru

Aşağıdaki linkten GİB resmi başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz:

https://portal.efatura.gov.tr/efaturabasvuru/

  1. Aktivasyon

Elektronik fatura gönderip alabilmeniz için hesabınızın aktif olması gerekir. Bu adımda mali mührünüzü kullanarak size e-posta ile gönderilen dosyaları dijital olarak imzalayıp süreci tamamlayabilirsiniz.

  1. Uygulama Yönetimi

Uyumsoft Akademi: http://www.uyumsoftakademi.com/

İletişim: https://www.uyumsoft.com/iletisim/

Neden e-Fatura’ya Geçmeliyim?

Sizi Arayalım

call-2

Ürünlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için iletişim formumuzu doldurabilirsiniz.
En kısa sürede uzman ekiplerimiz size dönüş yapacaktır.